SPLOŠNI POGOJI

Za preprosto pošiljanje nam pošljite e-pošto na ulicelepihmisli, kjer navedete svoje kontaktne podatke in ime knjige, ki jo naročate. V najkrajšem možnem času bomo poslali naročeno vsebino na dom.

 

Stroški dostave:

  • Stroški dostave 3 eur.

 

Naročila izven Slovenije sprejemamo samo po predhodnem nakazu na naš TRR:  SI56 0224 1147 6292 272  odprt pri NLB dd 

Kupec z oddajo naročila sprejema pogoje nakupa.

* Poštnina po povzetju: plačilo z gotovino dobavljene storitve uslužbencu

Vsi izdelki so na voljo za nakup po objavljeni ceni.

Cene so izražene v evrih. Cena posameznih knjig je 20 eur.

Izberite si svoji dve knjigi.
Komplet iz dveh knjig lahko sestavite sami. Po želji izbirate med knjigami iz Ulice lepih misli.
Cena kompleta je 35 eur. Znižano 5 eur.

Komplet 3 knjig je 55 eur. Podarim nakupovalno vrečko.

Komplet vseh petih knjig je 90 eur. Podarim nakupovalno vrečko in skodelico gratis.

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.ulicalepihmisli, lahko spremenite brez predhodnega obvestila.

 

Dostava

Knjige odpošljem v roku petih delavnih dni.

Dostavo izvajamo sodelovanje v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj je tako od dneva, ko kupec odda naročilo, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah je potrebno do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

 

V primeru, da v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije, v kolikor ste ob nakupu izbrali dostavo s spoštovanjem Slovenije.

 

Stroški dostave: 3 eur.

Prevzem

Ko je naročeno blago naročilo za dostavo, vas o tem obvestimo preko elektronskih pošt.

Prevzem je na podlagi identifikacijske dokumentacije mogoč izključno s strani oseb, katerih podatki (ime in priimek) so navedeni glede oddaje zahtevka za dostavo.

OPOZORILO: Pošta Slovenije zaračunava provizijo za odkupnino po ceniku Pošte Slovenije, v kolikor je prevzel paket plačilo po povzetju

Za plačilo odkupnine (po povzetju) prek Univerzalnega plačilnega naloga znaša provizija Pošte Slovenije:
DO 27 EUR. JE 1,62 EUR.

OD 27 EUR. DO 470 JE 5,88% 
NAD 470 JE 27,64

Provizija je oproščena plačila DDV.

Plačila

Plačevanje blaga po povzetju. DDV ni obračunan po 1. odstavku 94. člena z DDV-1

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremenili naslov prejemnika, nam to nemudoma sporočite po e-pošti: ulicalepihmisli

Postopek nakupa

Na linku  https://www.ulicalepihmisli.si/knjiga-ulica-lepih-misli/  vnesete svoje podatke in oddate naročilo.

2 Potrditev naročila

Naročilo potrdim, ko paket oddam na pošto.

Vračila blaga

V primeru poškodovanih knjig (s strani tiskarne ali poškodbe pri pošiljanju) pišite na naslov: ulicalepihmisli@gmail.com, kjer bomo dogovorili za zamenjavo. Poštnina bo brezplačna.

Preklic naročila

Prejeta naročila prek strani ulicalepihmisli@gmail.com lahko kupec brez dodatnih stroškov vnaprej prejema elektronsko sporočilo o tem, da je bilo naročilo že pripravljeno. Obvestilo o preklici naročila je možno izključno preko elektronskih pošt ulicalepihmisli@gmail.com. V elektronskem sporočilu je obvezno treba navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca prek elektronskih pošt obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik pred elektronskim obvestilom v 5 delavnikih. Prav tako bodite pozorni, če katero od naših naročil morda ni zašlo med nezaželeno pošto.

Kupec prej elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno treba dan ali dva, da Pošta Slovenije tudi dostavi na naslov prejemnikov.

V tem primeru, da bi morda naročili blago, ki bi ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo pripraviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo prek posredovanih kontaktnih podatkov.

 

Varnost in zasebnost

Vse podatke, pridobljene po naročilu, bomo uporabili izključno v zadnjih spletnih trgovinah, ki jih ne bomo delili, prodali ali uporabili v drugih oblikah uporabe tretjih oseb.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi ob upoštevanju vseh veljavnih zakonskih obveznosti v priporočilu slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bomo vse osebne podatke pridobili prek spletnih strani www.ulicalepihmisli.si v celoti ostali v lasti Ulica lepih misli, Katjuša Kosovel-samozaložnik in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila! Osebni podatki se izbrišejo, ko je naročilo oddano. Z vsemi posrednimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

25. maja 2018 bo v državah Evropske unije (EU) začela veljati Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR). Vsi osebni podatki bodo varovani v skladu z 11. Pravilnikom o skladnosti v skladu s splošnimi akti s področja varovanja osebnih podatkov, skladno z zakonom o osebnih podatkih (ZVOP-1) v Splošno urejeni podatki o varstvu podatkov (GDPR).

Vaši osebni podatki bodo predmet obdelave zgolj za namene, ki so izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, tako da lahko na isti način, kot ste podali, tudi kadarkoli prekličete. V tem primeru osebnih podatkov ne posredujemo oz. v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne izpolnjuje več imen, za katere se podatki zbirajo. V zvezi z vašimi osebnimi podatki imate pravico do dostopa do podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pravico do pozabe«), pravico do omejitev obdelave, pravico do pogodb in pravico do prenosljivosti podatkov. Za uveljavljanje prej omenjenih pravic oz. morebitnih pritožb Vas prosimo, da se obrnete na ulicalepihmisli@gmail.com. Če menite, da obdelate osebne podatke krši določanja na področju osebnih podatkov, imate pravico, da pritožite tudi pri Informacijskemu pooblaščencu. Podatki se hranijo do vašega preklica oz. medtem ko je potrebno, da se namestijo namensko, zaradi česar so podatki zbrani ter po tem izbrišejo, uničijo, blokirajo oz. anonimizirajo.

Obvezujem se, da bom podatke obdelovala in varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določil Uredbe (EU) 2016/679 Evropski parlament in Sveta.

Splošno

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo DDV.

Ulica lepih misli – Katjuša Kosovel skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar tako napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridružili smo se pravici do vsebine spletnih strani Ulica lepih misli, kot tudi splošni pogoji. Prosim, upoštevajte avtorske pravice.

Pritožbe in spori

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ulicalepihmisli@gmail.com. Postopek je obravnaval pritožbe za vedno. Katjuša Kosovel bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

V primeru sodnega reševanja sporov je dostojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojbine za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko porabil v skladu z Zakonom o poročanju o reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhajanja iz Zakona o poročilu o reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropski parlament in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 v Direktive 2009/22 / ES.

Splošni pogoji se začnejo veljati dne 3.5.2017

 

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstotka od pogodbe je podana v skladu s predpisi o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudnika pisno sporoči, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, in da je potrošnik podaljšan s končno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določite za odstop od pogodbe.

Celotne stroške pošiljanja in / ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstotka od pogodbe podjetja nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstotku od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za ustavitev pogodbe iz petega odstavka b43.d člena (dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915 )

Podjetje vrne prejeta plačila energije z enakimi plačilnimi sredstvi, kot se uporablja porabnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugih plačilnih sredstev in potrošnikov, ki ne nosijo nobenih stroškov.

Za prodajne pogoje lahko podjetje pridobi vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali pa do porabe potrošnikov, ki niso predlagani dokazili, da je blago poslano nazaj, razen če ima podjetje možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago, lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in / ali nepoškodovano.

Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora porabiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za dejanske napake svojih izpolnitev.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki je bila prodajalca znana oziroma bi morala biti znana;
  1. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova dejanskih napak, če o napakah obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Izdelek se zamenja.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko porabite za prodajo osebnih sporočil, če jih prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopnik prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na predmetu ali

– predmet z napako zamenjati z novimi brezhibnimi predmeti ali

– vrne plačani znesek.

Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.

 

ZADNJA SPREMEMBA: 7.1.2021, Črniče

Katjuša Kosovel