SPLOŠNI POGOJI

Za enostavno naročilo nam pošljite e-mail na ulicalepihmisli, kjer navedite svoje kontaktne podatke in ime knjige, ki jo naročate. V najkrajšem možnem času vam bomo poslali naročeno vsebino na dom.

 

Stroški dostave:

  • Stroške dostave podarim.

 

Naročila izven Slovenije sprejemamo samo ob predhodnem nakazilu na naš TRR: SI56 0224 1147 6292 272 odprt pri NLB d.d. 

Kupec z oddajo naročila sprejema pogoje nakupa.

* Poštnina po povzetju: plačilo z gotovino dostavnemu uslužbencu

Vsi izdelki so na voljo za nakup po objavljenih cenah.

Cene so izražene v evrih. Cena posamezne knjige je 20 eur.

Izberite si svoji dve knjigi. Pri nakupu dveh ali več knjig je ena knjiga iz kompleta 15 eur.
Komplet iz dveh knjig si lahko sestavite sami. Po želji izbirate med knjigami iz Ulice lepih misli.
Cena kompleta je 35 eur.

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.ulicalepihmisli se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

Dostava

Knjige odpošljem v roku petih delavnih dni.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj je tako od dneva, ko kupec odda naročilo, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebno do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

 

V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije, v kolikor ste ob nakupu izbrali dostavo s Pošto Slovenije.

 

Stroški dostave: 2 eur.

Prevzem

Ko je naročeno blago nared za dostavo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo.

OPOZORILO: Pošta Slovenije zaračunava provizijo za odkupnino po ceniku Pošte Slovenije, v kolikor je  prevzem paketa plačilo po povzetj

Za plačilo odkupnine (po povzetju) preko Univerzalnega plačilnega naloga znaša provizija Pošte Slovenije:
DO 27 EUR. JE 1,62 EUR.

                    OD 27 EUR. DO 470 JE 5.88% 
                    NAD 470 JE 27,64

Provizija je oproščena plačila DDV.

Plačila

Plačevanje blaga po povzetju. DDV ni obračunan po 1. odstavku 94. člena z DDV-1

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam to nemudoma sporočite po e-pošti:ulicalepihmisli

Postopek nakupa

Na linku https://www.ulicalepihmisli.si/knjiga-ulica-lepih-misli/ vnesete svoje podatke in oddate naročilo.

2 Potrditev naročila

Naročilo potrdim, ko paket oddam na pošto.

Vračila blaga

V primeru poškodovane knjige (iz strani tiskarne ali poškodbe pri pošiljanju) mi pišite na naslov: ulicalepihmisli@gmail.com , kjer se bomo dogovorili za zamenjavo. Poštnina bo brezplačna.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko strani ulicalepihmisli@gmail.com lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte ulicalepihmisli@gmail.com. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 delavnih dneh. Prav tako bodite pozorni, če katero od naših naročil morda ni zašlo med nezaželeno pošto.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

 

Varnost in zasebnost

Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bomo delili, prodali ali uporabljali v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.ulicalepihmisli.si v celoti ostali v lasti Ulica lepih misli, Katjuša Kosovel-samozaložnik in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila! Osebni podatki se izbrišejo, ko je naročilo oddano. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

25. maja 2018 bo v državah Evropske unije (EU) začela veljati Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR). Vsi osebni podatki bodo varovani v skladu z 11. členom Pravil ter v skladu s splošnimi akti  s področja varovanja osebnih podatkov, skladno z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).

Vaši osebni podatki bodo predmet obdelave zgolj za namene, s katerimi izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko na isti način, kot ste ga podali, tudi kadarkoli prekličete. V primeru, da osebnih podatkov ne posredujete ali oz. v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo. V zvezi z vašimi osebnimi podatki imate pravico do dostopa do podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«), pravico do omejitve obdelave, pravico do ugovora ter pravico do prenosljivosti podatkov. Za uveljavljanje prej omenjenih pravic oz. morebitnih pritožb Vas prosimo, da se obrnete na ulicalepihmisli@gmail.com.  Če menite, da obdelava osebnih podatkov krši določila na področju varstva osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo tudi pri Informacijskemu pooblaščencu. Podatki se hranijo do vašega preklica oz. dokler je potrebno, da se doseže namen, zaradi katerega so podatki zbrani ter po tem izbrišejo, uničijo, blokirajo oz. anonimizirajo.

Obvezujem se, da bom podatke obdelovala in varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta.

Splošno

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo DDV.

Ulica lepih misli –Katjuša Kosovel skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani Ulica lepih misli, kakor tudi splošnih pogojev. Prosim, upoštevajte avtorske pravice.

Pritožbe in spori

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ulicalepihmisli@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Katjuša Kosovel bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 3.5.2017

 

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena (dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano.

Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

 

Napaka je stvarna:

 

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

 

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  1. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Izdelek se zamenja.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na predmetu ali

– predmet z napako zamenja z novim brezhibnim predmetom ali

– vrne plačani znesek.

Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.

 

ZADNJA SPREMEMBA: 11.10.2017